Σάββατο, Ιουλίου 29, 2006

Μετά απο καιρό πάλι εδώ...

Μου πήρε καιρό αρκετό, αλλα επέστρεψα στο blogoτεφτέρι μου... Πολλοί οι λόγοι της απουσίας. Όλα καλά εν τέλη (έτσι θέλω να πιστεύω). Αλλαγές επι αλλαγών, νέο σπίτι σε μερικές μέρες, απο την αρχή η δουλειά, γενικώς ένα νέο ξεκίνημα... Όλο αυτό το καιρό τα σκαμπανεβάσματα στην ημερήσια διάταξη, ενώ ο πλανήτης γύρω γαμιέται πατόκορφα. Απο πού να ξεκινήσει κανείς και πού να τελειώσει. Ο πόλεμος είναι πάλι δίπλα μας και κανείς δεν δίνει δεκάρα. Δεν ξέρω τι να πρωτοπιάσω και να δώσω στο λιγοστό μυαλό μου να αναλύσει. Μάλλον θα κάνω αυτές τις γραμμές εισαγωγικό σημείωμα για όσα έπονται... Θέλω να δώ τι θα γίνει με τη Λητώ τελικά και επίσης θέλω να φτιάξω ένα βήματα μπροστά - πίσω γιατί το χεσμένο σύμπαν μας κινείται ασύστολα και επι το πλείστον προς τη λάθος κατεύθυνση. Τι διάολο, τι πίνει ρε γαμώτο του? Το καλοκαίρι δε το νιώθω παρα μόνο κοιτώντας το ημερολόγιο. Δεν έχω καταλάβει καλά καλά πώς μπήκε Αύγουστος και έτσι οπως πάει το ίδιο θα λέω τα Χριστούγεννα...














Το μόνο που έχω να πώ είναι οτι όλο αυτο το καιρό με συντροφεύουν στις ακμές-παρακμές-συνεδριάσεις με τον εαυτό μου καθώς τις ατελειώτες ώρες chatting δύο γαμάτα album. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα, μην τα χάσετε θα χάσετε, τσακιστειτε να τα πάρετε ASAP!!! To ένα είναι το lights απο τους φίλτατους ανανεωμένους Archive και το άλλο είναι απο τους Massive Attack το 100th Window το οποίο συνεχίζει την massive παράδοση για όσους λογάνε απ΄τα τυπάκια... Λοιπόν αυτά, νεώτερα σύντομα...


1 Comments:

At 10:42 μ.μ., Blogger mamaloukas said...

Χαιρετισμούς φίλε...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home