Κυριακή, Ιουλίου 02, 2006

4 λεπτά για τον τίτλο...


Και πόσα ακόμα για να ξεκολλήσει το μυαλό...Κλείνουν 27 ώρες χωρίς ύπνο. Δεν είναι η πρώτη φορά. Να γράψω, τί να γράψω, πως να γράψω. Θέλω να γράψω είπα, και αφού ξεκόλλησα απο τον τίτλο άφησα τα δάχτυλά μου να πηγαίνουν. Μου έλειψε το blogoσπιτό μου η αλήθεια είναι. Αλλαγές επι αλλαγών, μπερδέματα επι μπερδεμάτων, προβλήματα πάνω σε άλλα προβλήματα. Ανακατατάξεις. Κάτι ψάχνω. Κάτι μου συμβαίνει. Κάτι πρέπει να κάνω. Κάτι πρέπει να κάνω. Άκου φράση. Λοιπόν σε αυτή τη φράση είχα αφιερώσει ένα ολόκληρο post πριν απο 3 περίπου χρόνια. Το πρώτο μου blog στο pathfinder. Παρόμοια κατάσταση. Ανησυχητικό ίσως. Μετά απο τρία χρόνια και επαναλαμβάνομαι.

Εδώ και μέρες δεν βρίσκω γωνιά του μυαλού μου χωρίς σκόνη, χωρίς ένα σκουπίδι, χωρίς κάτι να τη βρωμίζει. Γράφω μια ανούσια γραμμή και κοιτάω τις παραπάνω να διορθώσω τα ορθογραφικά. Έξω χάραξε και η ζέστη προστίθεται βασανιστικά στο όλο μπέρδεμα. Το γατί κοιμάται πανω στο ακατάστατο και σκονισμένο γραφείο. Η τηλεόραση εχει ντοκυμαντέρ και ανταγωνίζεται με το παράθυρο ποιός θα κλέψει περισότερα βλέμματα οταν διακόπτω την γραφή των ανούσιων αυτών γραμμών. Ανούσιες? Όχι. Εγώ ξέρω τη σημασία τους. Όπως ξέρω τη σημασία πολλών πραγμάτων. Κάποιες σημασίες τις αγνοώ σκόπιμα. Κάποιες μου τις επαναλαμβάνω σε μια ιδιότυπη πλύση εγκεφαλού. Μήπως και τις χωνέψω, μήπως και κάνω ειρήνη με αυτές.

Ειρήνη, ειρήνη με μένα ξανά.

7 Comments:

At 2:47 μ.μ., Blogger mamaloukas said...

Φίλε ευχαριστώ που με αγόρασες... ελπίζω να μην τα πολυκλαίς τα λεφτάκια σου...
τώρα σε βρήκα, τυχαία...

για το ποστ τώρα...
μπερδεμένος φαίνεσαι, αγχωμένος με κάτι...
(όπως όλοι μας δηλαδή)
δείχνεις σαν να έπρεπε να ποστάρεις κάτι με το ζόρι,
(αν και μάλλον δεν είναι αυτό)

 
At 6:13 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Καλώς ήρθες Δημήτρη. Όχι δεν τα κλαίω καθόλου. Μου άρεσε το όλο. Θέλω να πάρω και τα υπόλοιπα βιβλία. Όσο για το πόστ κάτι ψάχνω κάτι θέλω να διώξω, και η γαλήνη είναι μακριά.

 
At 7:43 μ.μ., Blogger mamaloukas said...

Σου εύχομαι να τη βρεις.

διαφορετικά τα άλλα μου βιβλία.
αστυνομικό θρίλερ ο Βοτανικός, αστυνομική περιπέτεια η Απαγωγή.

σε διαβάζω σιγά σιγά
έριξα μια ματιά στο Σοβαρέψου 30νταρίζεις...
Καλώς σε ανακάλυψα

 
At 2:03 π.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Ναι έχω ακούσει για αυτά. Ευχαριστώ για το χρόνο σου και το σχόλιο...

 
At 8:47 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλώς σε βρήκα.

 
At 9:02 π.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

kalws irthes sofia k.

 
At 8:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Very cool design! Useful information. Go on! Spam blocker freeware download best outlook recruiters int jobs Bentley insurance Arthritis pain relief lotion New york life insurance latham2cny Culinary school columbus oh ohio outdoor cooking school idaho Rexburg camping sand gay uclulet bc Online affordable swimwear modafinil urine tests Bold geometric area rug Leaking gas water heater Culinary school in austin texas Foods cooking schools Eyephorics eyewear Care proactiv skin solution One a day cholesterol atlanta air filters gas cleaning service

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home