Παρασκευή, Μαΐου 26, 2006

Μπεγκμπεντέ, Μπουσκάλια, Μαμαλούκας και λοιποί σύντροφοι!

Τι χαρά! Βόλτα στη πόλη, ουζάκι κάτω απ' την Aκρόπολη και ναι επιτέλους βιβλία! Να τα πάρεις όλα να τα ανοίξεις να τα μυρίσεις να τα πίεις λαίμαργα μέχρι τελευταίας λέξης. Απο κιόσκι σε κιόσκι να μετράς να ανοίγεις να ξεφυλλίζεις, αυτά τα λεφτά τα ήθελα για άλλο πράγμα γαμώτη μου, πάρτο τώρα και σκάσε τόσο καιρό το ήθελες κόφτη τη μουρμούρα. Α κοίτα και αυτό τι κορυφαίο! Ινδιάνοι πορτραίτα εικόνες για τη γη, να και το αλκοόλ, υπάρχει ελπίδα άραγε όσο υπάρχει αυτό? Και να ζώ και να αγαπώ και να μαθαίνω? Τί είναι αυτό που κάνει 15,99 άτιμη βιομηχανία της διαφήμισης? Μόνο τρία χρόνια κρατάει ο έρωτας? Και αυτός πώς έγινε βλάκας? Ααα και design τον 21ο αιώνα και διαφημίσεις 40's -60's και δωράκι για τον βιβλιοφάγο πελάτη μας...Ουυφφφ...Θέλω κι άλλα, πόσα γράμματα έχει ο διάβολος στο αλφαβητάρι του? Γιατί έκλαψε ο νίτσε? Σκάσε και προχώρα τώρα, οτι ξόδεψες ξόδεψες ασε έχει και Κάφκα η Κυριακάτικη...

Α να πάρω και φαί στον Sin, σήμερα είμαι τόσο χαρούμενος που θα τον κεράσω ενα δυο Gourmet...

19 Comments:

At 9:52 μ.μ., Blogger Serenity said...

Την ίδια 'τρέλα' έχω κι εγώ΄... ένα θα σου πω... δουλεύω σε βιβλιοπωλείο... καταλαβαίνεις...

 
At 9:54 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Ένα όνειρο...Τι θαυμάσια δουλειά!

 
At 10:01 μ.μ., Blogger Serenity said...

:)
Ήταν το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν έθεσα στον εαυτό μου την ερώτηση "Εγώ τώρα πού θα ήθελα να δουλεύω;" και δεν το έχω μετανιώσει.

 
At 10:05 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Σιγά μην το μετάνιωνες... Μα μόνο η μυρωδιά του φρεσκοτυπωμένου βιβλίου και η αγωνία του τι σε περιμένει διαβάζοντας το είναι να πληρώνεις όχι να πληρώνεσαι κιόλας!

 
At 10:09 μ.μ., Blogger Serenity said...

Τώρα να σου πω ότι τα βιβλία δικά μου και των φίλων μου τα αγοράζω με 25% έκπτωση... ή θα φρικάρεις; :-P

 
At 10:12 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Τι καλά! Βρε τη φίλεναδα μου τη Serenity... ;p

 
At 10:15 μ.μ., Blogger Serenity said...

LOL!!! :-)

Στη διάθεσή σου...

 
At 10:16 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Ευχαριστώ πολύ princess!

 
At 10:19 μ.μ., Blogger Serenity said...

My pleasure... :)

 
At 9:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλως σε βρηκα καταρχην.
Πολυ ειδυλιακες εικονες πανω απο τα βιβλια. Ποσες ωρες θα μπορουσες να μην καταλαβεις πως περασαν πανω απο εναν τετοιο παγκο;

 
At 5:41 π.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Καλως ήρθες dr. Μιλάμε πραγματικά για εξίσωση του τύπου: ώρες*μέγεθος πάγκου+διάθεση και όλο αυτό στη δευτέρα! :)

 
At 10:27 π.μ., Blogger Unknown said...

Αγόρασες τίποτα? :D

 
At 3:51 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Η χαρά πρωτίστως απο τις αγορές πήγαζε...Ότι αναφέρω στο post μετά τις εν λόγω σκέψεις έμπαινε σακούλα!

 
At 4:47 μ.μ., Blogger Serenity said...

Έχεις να ρίξεις πολύ διάβασμα, καλέ μου!!! :)
Αλλά κάτι μου λέει ότι θα το χαρείς!
Καλημέρα κι από 'δω!

 
At 5:38 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Θα το χαρώ δε λές τίποτα! Καλησπέρα princess...

 
At 7:04 μ.μ., Blogger Annabooklover said...

Κι εσείς φανατικοί με τα βιβλία παιδιά;
Σερένιτι σε ζηλεύω και σε λυπάμαι ταυτόχρονα. Πως αντιστέκεσαι σε τόσους πειρασμούς;

 
At 7:36 π.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Αννα καλώς ήρθες...ναι τα βιβλία είναι σύντροφοι ζωής...

 
At 10:40 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Very nice site! » » »

 
At 8:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read Football america coupons & discount codes S3 audi secret Breast cancer note cards Order+neurontin http://www.memory-card-3.info/card-lexar-memory-reader-usb.html

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home