Πέμπτη, Μαΐου 25, 2006

+++++ Περι θετικής ενέργειας #2 +++++

Καλώς τον Ξενοφών. Αποφάσισες να ακούσεις τη συνέχεια της σπουδής για τη θετική αντιμετώπιση δεινών και προστασίας απο την αρνητική ενέργεια υπομονετικέ μου ακροατή? Είχαμε μείνει στη μουσική. Υπάρχει όμως κατι ακόμα πιο σημαντικό. Σε τι μαρτύρια κανείς υποβάλλει το κορμί του. Τι ρίχνει μέσα... Αντί όντας συντετριμμένος απο τα διαφορα να πιάσεις ένα μπουκάλι Jack και να το εξαφανίσεις εν ριπή οφθαλμού κινδυνεύοντας να κάνεις το συκώτι σαν καναρίνι και να ξοδεύεις χρόνο σε AA sessions, βάλε μια πορτοκαλαδίτσα και άνοιξε ένα βιβλίο που θα κάνει το μυαλό να ταξιδέψει μακρία απο όσα το απασχολούν. Μονο να μην είναι κανένα πόνημα του Bukowski γιατι εκεί το καναρινί δεν το γλυτώνεις.

Γελάς Ξενοφών? Μη γελάς καθόλου γιατί όλα στο μυαλό είναι όπως επανηλλημένως σου έχω δηλώσει. Μετά η τροφή. Σε περιόδους που νυχτώνει χωρίς φεγγάρι η τροφή είναι δύο φορές σημαντική. Μην αρνηθείς στον οργανισμό σου την παραπάνω ενέργεια που χρειάζεται απο ενα καλό υγειινό γεύμα. Λαχανικά και φρούτα πρώτα στην πυραμίδα και προς θεού μην σκεφτείς ούτε για μια στιγμή κάτι γρήγορο και τοξικό. Το στομάχι σου θα νιώσει δύο φορές περισσότερο τι σημαίνει κατάθλιψη και θα στο επιστρέψει με γοργούς ρυθμούς. Το τσιγαράκι δε θέλει ρέγουλα διότι αν αρχίζεις να λειτουργείς σαν το φουγάρο της χαλυβουργικής, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να γεμίσεις τους πνέυμονές σου με άχρηστα τοξικά στερώντας χώρο στο πολύτιμο οξυγόνο που χρειάζεται ο εγκέφαλός σου να λειτουργήσει σε υψηλές στροφές και να σου δώσει τις σκέψεις διεξόδου που τόσο έχεις ανάγκη.

Ξενοφών ακούς? Ναί ακούω μα μου φαίνεσαι λίγο βαριεστημένος άξιε αλλα παράξενε φίλε...Μήπως θές καμιά σαλατούλα? Ξενοφών είσαι γάτα... Χτύπα λίγο σπανάκι με ντοματινία, παρμεζάνα και 3 σταγόνες μπαλσάμικο και θα σε αφήσω στην ησυχία σου, εξάλλου βλέπω στα μάτια σου οτι ειδικά εσύ όλα αυτά τα κάνεις περισσότερο απο μένα που τα λέω για να τα ακούω....Α και Ξενοφών? Μεταξύ μας έ, ακόμα παλεύω να αποφύγω τα δαιμόνια που μου λένε τα αντίθετα, και μου φαίνεται οτι η πάλη αυτή είναι πιο σημαντική και πρώτη να κερδιθεί.. Γιατί όσο και να θές να αλλάξεις δρόμο πρέπει πρώτα να αντιμετωπίσεις κατάματα όλα όσα βάζουν τις ταμπέλες ανάποδα.. Δεν το κατάλαβα αυτό το τελευταίο μπορείς να το τεμαχίσεις άξιε αλλα παράξενε φίλε? Δεν πειράζει Ξενοφών, εξάλλου είπαμε εσυ έπεσες στη χύτρα μικρός, αυτοί που πρέπει το καταλαβαίνουν... Μη βάλεις πολύ λάδι στη σαλάτα μόνο...

8 Comments:

At 1:51 μ.μ., Blogger Marialena said...

Ο Ξενοφών δεν ξέρω αν σε άκουσε ακόμα, αλλά εγώ σε άκουσα με τα αυτιά ορθάνοιχτα και τα μάτια στο κείμενό σου. Καλημέρα Antony! M.

 
At 2:05 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Καλημέρα Μαριαλένα..Σε επηρέασαν οι υψηλές θερμοκρασίες και καλως όρισες το καλοκαίρι διάβασα...

 
At 5:34 μ.μ., Blogger Marialena said...

Κάπως έτσι Αντώνη μου, αλλάζει ο καιρός, αλλάζει και η διάθεση! Μ.

 
At 9:52 μ.μ., Blogger Serenity said...

Καλησπέρα, Anthony :)
Με τέτοια διατροφή, στυλάκι θα γίνει ο Ξενοφών! (Αν δεν είναι ήδη δηλαδή...)
Εμένα πάντως μου άνοιξες την όρεξη... :-P

 
At 10:22 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Heh...ο Ξενοφών ειναι μια χαρά..λιγο αδαής βέβαια, εξού και το tutoring αλλα θα μάθει...

 
At 5:04 μ.μ., Blogger Unknown said...

Κάνω δίατα!!!!

και...σου χρωστάω μία ανάλυση...ομολογώ ότι είναι η πολυπλοκότερη απάντηση που έχω δεί!!!
Προτερεότητα σου η οικογένεια.
Υπολογίζεις ΠΟΛλΥ τους φίλους σου και θέλεις εάν μπορούν να φροντίζουν τον ερωτικό σου τομέα αλλά και τον οικονομικό.
Δουλεια...μόνο εάν είναι έκτακτη ανάγκη... / any of this true???

 
At 8:56 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz said...

Καλλιόπη ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες διατροφής που χαρίζεις, πρσθέτοντας στις συστάσεις μου.

Μαριλένα η οικογένεια για μένα είναι υπέρτατο αγαθό και αν ποτέ γίνω άξιος να αποκτήσω μια, σίγουρα θα είναι το Νο 1 στη ζωή μου. Υπολογίζω πολύ στον ένα πολύ σημαντικό φίλο ετών που έχω αλλα όχι σε οικονομικούς και ερωτικούς τομείς, ενω σχετικά με τη δουλειά ναι βάζω τις μηχανές μπροστά όποτε υπάρχει τρικυμία για να μην χάσω τελείως τον έλεγχο του σκάφους...

 
At 2:36 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

This is very interesting site... »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home