Τρίτη, Απριλίου 18, 2006

Γονείς και παιδιά


Αυτές τις μέρες καταλαβαίνω απόλυτα τους γονείς που έχουν πολλά παιδιά και τις αλλαγές στην ανατροφή του καθε παιδιού με τα χρόνια. Να μου πείς ναι μπράβο ωραίος αλλα γιατί? Έκανα μια αναγωγή σε σχέση με το τέταρτο γατάκι που μεγαλώνω τώρα. Εμ άλλοι παιδιά εγώ γατιά άλλοι σκυλιά... Επιστρατεύω πια απίστευτη υπομονή, να αντέχω τα συνεχή νιαουρίσματα αποχωρισμού απο την υπόλοιπη φαμίλια, να του μάθω να χρησιμοποιεί την άμμο του, να του μάθω που είναι το φαί πότε παίζουμε πότε κοιμόμαστε... Μιλάμε τα νεύρα μου τσατάλια! και έχω μεγαλώσει 3 γατιά. Σκέψου δηλαδή οι γονείς που αποκτούν τέταρτο παιδί. Συν όλα τα εκπαιδευτικά και τις αντοχές που αυτά χρειάζονται, έχουν και τα άλλα τρία! Λές να μην κάνω για γονιός, να μην έχω υπομονή? Πάντως σίγουρα δεν κάνω για πολύτεκνος... Λίγο άσχετο το εν λόγω post αλλα αυτή είναι η επικαιρότητα μου...Είπα να μην δηλητηριαστώ ακόμα απο άλλα άξια αναφοράς θέματα...Κρατάω το κώνιο του πολιτισμού μας για αργότερα post...

1 Comments:

At 3:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home