Πέμπτη, Απριλίου 13, 2006

Την είδαμε την ταινία...


Άνοιξα λοιπόν τη θήκη με τα dvdακια μου, να διαλέξω τι θα με διασκέδασει μια που ο Μορφέας με πούλησε για αλλη μια φορά. Γυρνάω τα φύλλα στα οποία έχω στριμώξει τα διάφορα dvd-δώρα που η εκδότες μας βάζουν ως καροτάκια για να αγοράζουμε τις κατα τ'άλλα άχρηστες φυλλάδες τους. Πέφτει το μάτι μου σε ένα όνομα. John Malcovich. Ο δράκος. Χμμμ... Ενδιαφέρον λέω. Το πετάω στο dvd player. Ε ο άνθρωπος είναι μεγαλείο! Απο τα καλά ταινιάκια που έχω δεί τον τελευταίο καιρό και με μια δυνατή ερμηνία απο τον άνθρωπο με μερικούς απο τους πιο ιδιαίτερους μυς προσώπου στο κινηματογραφικό στερέωμα. Θαύμα κύριε εκδοτάκο μου... Αύξηση στο θύμα που εργάζεται για εσάς και επέλεξε την ταινιούλα! Τελείωσε η ταινία αλλα ο Μορφέας απτόητος.. Βουτάω και γω την έκδοση του ευαγγελίου του Ιούδα απο το National Geografic να λύσω τις απορίες που μου έχουν δημιουργηθεί επιτέλους. Δεν κοιμήθηκα βέβαια.. Θα το θίξω σε επόμενο post. Έχει ψωμί η υπόθεση.

1 Comments:

At 2:52 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home