Πέμπτη, Απριλίου 13, 2006

Νεύρα, νεύρα, νεύρα


Κακη μέρα σήμερα.

Διακρίνω μια ατυπη συνομωσία όλων όσων εχω επικοινωνήσει η έχω προσπαθήσει τουλαχιστον, να μου κάνουν τα νεύρα τσατάλια. Αύριο θα καταθέσουμε τα λεφτά, δεν προλαβαίνουμε το deadline, δεν το ειχαμε πεί αυτό, δεν μπορώ να κάνω εκείνο. Δεν πάτε όλοι στο απύθμενο έρεβος μπας και ησυχάσω ο θνητός...

Και συ κοπέλα μου τι κομπλεξάρεσαι? Χωρίσαμε ναι τέλος και ευθύνομαι εγώ. Ναι βαρέθηκα, δεν σε θέλω άλλο, δεν θέλω την μιζέρια και την παρακμή στην οποία περιήλθαμε. Δεν θέλω να έχω μόνο αναμνήσεις στη σχέση μου και να μου φεύγουν οι στιγμές. Θέλω πάθος, χαμόγελο, φρεσκάδα, ρομαντισμό ισως.. Βαρέθηκα τη μουρμούρα και τα νεύρα. Βαρέθηκα να ξυπνάω μαζί σου και να ακουω θεούς και δαίμονες να κατεβαίνουν στο κρεβάτι μου, βαρέθηκα τις αναλαμπές που κυνηγούσαμε με το δίκαννο τους τελευταίους μήνες, βαρέθηκα την κριτική, βαρέθηκα να μη σε θέλω και να ψάχνω να βρώ τι τρέχει με μένα φοβούμενος να το παραδεχτω. Μην με στριμωχνεις άλλο γιατι έχω όρια, και όταν τα περνάω δεν λογαριάζω επιπτώσεις και δυσκολεύομαι να διατηρήσω τη ψυχραιμία μου. Χωνεψέ το. Ότι επένδυσες επένδυσα αλλά δεν είχε συνέχεια. Μην μου κάνεις τη ζωή δυσκολότερη απο οτι είναι. Τη σούπα θέλω να την τρώω το χειμώνα και όχι να ξεχειλίζει απο τα αυτιά μου με υψηλή περιεκτικότητα σε νευρώνες και εγκεφαλικά κύτταρα...

1 Comments:

At 5:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home